Lider zespołu Service Desk z językiem niemieckim

Aplikuj na to stanowisko

Twoje zadania:

  • zarządzanie naszym zespołem Service Desk (około 25 osób)
  • dbanie o motywację członków zespołu
  • opieka nad procesem rekrutacyjnym do działu Service Desk
  • budowanie dobrych relacji i ścisła współpraca z niemiecką częścią zespołu
  • monitorowanie poziomu realizacji wyznaczonych zadań
  • ciągła poprawa jakości świadczonych usług

Dołącz do nas jeśli:

  • umiesz swobodnie i poprawnie posługiwać się językiem niemieckim
  • masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wyróżniają Cię wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • dobrze zarządzasz czasem i organizacją pracy zespołu
  • posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze
  • cechuje Cię odpowiedzialność i zaangażowanie

Dodatkowym Twoim atutem będzie :

  • wykształcenie techniczne 

Jeśli dołączysz do nas, oferujemy Tobie:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz w innej formie
  • możliwości rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • udział w projektach w międzynarodowym środowisku
  • dostęp do najnowszych technologii
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • kursy językowe
  • pakiet sportowo-rekreacyjny
  • prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia na członków rodziny
  • miłą atmosferę pracy w przyjaznym i nowoczesnym otoczeniu

 

W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie zawartych w ofercie pracy danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji prosimy 
o dopisanie klauzuli (informujemy, że wyrażona zgoda może być w każdej chwili odwołana):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez BTC Software Systems Sp. z o.o. z siedzibą 
w Poznaniu (60-166) ul. Grunwaldzka 184, zwaną dalej „Administratorem” dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Administratora.