Specjalista Service Desk z j. niemieckim

Aplikuj na to stanowisko

Twoje zadania:

  • pomoc użytkownikom w bieżącym rozwiązywaniu problemów ze sprzętem i oprogramowaniem na pierwszej linii wsparcia technicznego (przyjmowanie zgłoszeń, analiza, kategoryzacja, praca z systemem ticketowym)

Dołącz do nas jeśli:

  • znasz dobrze język niemiecki i swobodnie się nim posługujesz
  • znasz dobrze środowisko Microsoft Office oraz  Microsoft Windows
  • jesteś komunikatywna(y), jesteś chętna(y) do niesienia pomocy i masz pozytywne nastawienie do użytkownika
  • jesteś otwarta(y) na nowe technologie i wyrażasz gotowość do ciągłego dokształcania się

Dodatkowym Twoim atutem będzie:

  • wykształcenie techniczne
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Jeśli dołączysz do nas, oferujemy Tobie:

  • pracę w stałych godzinach
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz w innej formie
  • możliwości rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • udział w projektach w międzynarodowym środowisku
  • dostęp do najnowszych technologii
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • kursy językowe
  • pakiet sportowo-rekreacyjny
  • prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia na członków rodziny
  • miłą atmosferę pracy w przyjaznym i nowoczesnym otoczeniu

 

W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie zawartych w ofercie pracy danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji prosimy 
o dopisanie klauzuli (informujemy, że wyrażona zgoda może być w każdej chwili odwołana):

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez BTC Software Systems Sp. z o.o. 
z siedzibą w Poznaniu (60-166) ul. Grunwaldzka 184, zwaną dalej „Administratorem” dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych 
przez Administratora.